Zapisz się do
Newslettera
Dowiedz się wcześniej niż inni o nowościach w naszym sklepie.
Bierz udział w promocjach tylko dla abonentów
Zyskaj 10zł rabatu na pierwsze zakupy*.
Nie pokazuj więcej
* Przy wartości zamówienia od 50zł na wyroby nieprzecenione. Szczegóły w Regulaminie
Częste pytania

Czy wytoczone w drewnie przedmioty wymagają specjalnej pielęgnacji?

Aby móc cieszyć się długi czas pięknem zakupionego przedmiotu, zalecamy zachowanie kilku podstawowych zasad jego pielęgnacji. Zasady te opisane są na karcie każdego produktu, dołączamy też krótką ulotkę do każdego zakupu.

Czy każdy przedmiot w Waszym sklepie jest niepowtarzalny?

Każdy wytoczony przedmiot ma swoje indywidualne, niepowtarzalne cechy, na które wpływają technika jego wykonania, wykończenia lub surowiec, z którego powstał. Nie stosujemy żadnych urządzeń kopiujących, wszystkie przedmioty wykonane są ręcznie.

Nie znalazłem(łam) w sklepie interesującego mnie przedmiotu. Czy realizujecie również indywidualne zamówienia?

Możemy wykonać dany przedmiot według specyfikacji Klienta o ile pozwalają na to nasze warunki organizacyjne i techniczne. Nie wykonujemy natomiast przedmiotów powtarzalnych na masową skalę. Przed przystąpieniem do realizacji indywidualnego zamówienia, pobieramy zadatek w wysokości 30% ceny.
Jeśli szukasz inspiracji do swojego zamówienia, zapraszamy do naszej galerii na Pinterest.

Na czym polega opcja dostawy Kurier48 – odbiór w punkcie?

Opcja ta łączy szybkość i pewność dostawy kurierem ze swobodą wyboru miejsca odbioru przesyłki – w placówce pocztowej lub na wybranych stacjach ORLEN. Wybierz tę opcję w koszyku podczas finalizacji zamówienia i wyboru opcji dostawy. Kliknij w link „Pocztex Kurier48 - odbiór w punkcie”, zostaniesz przekierowany(a) do strony Poczty Polskiej, odszukaj najbliższą pocztę lub stację, a następnie wpisz adres w następnym kroku w polu "Uwagi". Musisz także podać nr telefonu komórkowego. O możliwości odbioru przesyłki zostaniesz poinformowany(a) SMS-em.

Wybrałem(łam) dostawę kurierem. Jak mogę śledzić przesyłkę?

Numer listu przewozowego wyślemy Ci e-mailem kiedy Twoje zamówienie zostanie wysłane. Znajdziesz tam również link umożliwiający śledzenie przesyłki.

Czy wysyłacie towar za granicę?

Zamówienia składane na stronie www.toczeniewdrewnie.com.pl realizowane są aktualnie na terenie Polski. Jeśli potrzebujesz innego rozwiązania, skontaktuj się z nami.

Czy mogę zwrócić zakupione przedmioty?

Przysługuje Ci, w terminie 14 dni od objęcia rzeczy w posiadanie, prawo odstąpienia od umowy. Nie dotyczy to jednak przedmiotów wykonanych na indywidualne zamówienie Klienta. Szczegóły dotyczące zwrotów dostępne są tutaj.

Czy korzystanie z waszego serwisu i sklepu jest bezpieczne?

Zarówno klientom sklepu jak i odwiedzającym nasz serwis gwarantujemy przestrzeganie zasad ochrony danych osobowych, nie wysyłamy niezamawianej informacji handlowej, a cała sesja na stronie www.toczeniewdrewnie.com.pl zabezpieczona jest certyfikatem SSL

 

 

do góry
@2016. Wszystkie prawa zastrzeżone. Projekt i realizacja: Maxsote 2016
Sklep internetowy Shoper.pl